Saturday, October 25, 2008

MARI CUBA FIBER!!!

Nak tahu product di PHHP nie dibuat dari 100% tumbuh- tumbuhan, ia tidak mengandungi sebarang alcohol, chemical dan asid, buktinye.. product ini boleh dipakai dan juga dimakan..di samping harga yang berpatutan.. ia juga dapat membantu kita untuk mencapai impian kita untuk berbadan langsing dan cantik tanpa berbelanja besar.

Masaalah ketiak hitam? siku hitam ? lingkaran hitam di leher? nak putihkan kulit lengan? masaalah jeragat? jerawat? berat badan? baca artikel saya dibawah.. product nie memang berkesan, saya adalah salah satu yang mempunyai banyak masaalah, sebahagian masaalah di atas, saya dah mengalami nye.. sekarang saya dalam proses pemulihan, bila saya lihat product nie amat berkesan, saya tak ragu2 mempromosikan nye kepada kawan2 dan untuk anda semua. feedback dari kawan2 saya memang mengalak kan sehingga saya membuat business di PHHP. Dulu saya hanya mencuba, tapi bila saya lihat perbezaan FIBER dalam masa 3 hari, terus saya jatuh cinta.. sekarang saya buat busines sambil saya dapat makan dengan harga yang jauh lebih murah..

Nak lihat sendiri wanita yang dah berumur nampak masih muda, gadis muda yang memiliki muka bersih, kulit yang cantik dan bercahaya?

Ada juga yang mengidap penyakit buasir, sembelit, kencing manis, kurus kering,allergic kulit, kaki berkudis, muka pucat coz kurang darah, sudah sembuh dengan memakan product PHHP.

anda ingin memelihara kesihatan supaya percent untuk kita mengidap penyakit jantung, cancer, gout dan pelbagai penyakit lagi berkurangan? Fiber ini membantu anda buang toksid yang berlebihan di dalam badan, dan makanan yang tidak di digest dalam usus besar kita. Fiber PHHP berbeza dengan fiber jenis lain kerana peratus serat dalam 1 peket adalah 20% berbanding Fiber keluaran lain.


PYTHO FIBER





Hi,...saya nak memperkenalkan product PHHP FIBER.. di PHHP kita ada macam2 product.. tapi saya nak memperkenalkan dulu our main signature product..







product fiber ini sangat bagus untuk kesihatan.. ia mengandungi serat tumbuhan, roselle fruit dan juga bijiran oat..Fiber ini adalah untuk pembersihan usus dalaman..
dan set percubaan hanyalah RM20.00, murah kan? nak cuba? baca bawah ngan lebih lanjut ok..





Masaalah Usus dalaman adalah disebabkan oleh,pengambilan makanan berlebihan yang mengandungi








1) Protein yang bertahap tinggi, daging seperti daging lembu, kambing/bebiri dan lain-lain.
2) Kalori yang bertahap tinggi seperti makanan yang bergoreng, makanan yang berlemak dari sumber haiwan.
3) Makanan yang telah di proses seperti makanan segera, minuman berkabonat, kek, makanan dalam tin dan lain-lain








Dan, kekurangan atau tidak cukup pengambilan makanan yang mengandungi serat yang tinggi seperti buah buahan, sayuran, kekacang dan lain-lain hasilnya akan mewujudkan beribu-ribu bakteria yang merbahaya adalah disebabkan oleh makanan yang tidak dihadam dengan sempurna di dalam usus. Sebagai akibatnye, badan akan menghasilkan toksin yang akan mendatangkan keburukan kepada badan yand sihat. inilah bagaimana koprotasis terperangkap di dalam tubuh dan menjadi punca kepada pelbagai penyakit.

Pakar Pemakanan pun nasihatkan kita untuk mengambil makanan yang berserat tinggi kerana ia dapat membantu,

1) Rasa kenyang selalu dan kurang pengambilan makanan berlebihan
2) melarutkan dan membakar lemak yang berlebihan
3) meningkatkan kadar metabolisma
4) menghapuskan lemak yang berlebihan

tapi, macammana yang tak suka makan buah? sayuran? Fiber ada jawapan nye!!! set percubaan hanya berharga RM20.00 bersama 1 shaker dan 3 peket.. dalam masa 3 hari anda akan dapat merasa kesan nye... ini adalah product kesihatan bukanlah product diet..tapi, ia juga dapat membantu untuk mengawal selera makan.. ada juga pelanggan saya dapat turunkan berat badan dengan Fiber ini.

Fiber ini bukan seperti jamu yang akan menyebabkan awak cirit birit..

No comments: