Wednesday, October 8, 2008

TESTIMONI


















Testimoni 1: Lim Ching Hong, 37 (Klang)
Selain masalah obesiti, saya mempunyai migrain. Minyak angin sentiasa berada di dalam beg tangan saya. Saya juga mengidap penyakit gastrik yang teruk. Oleh sebab itu, saya tidak boleh mengambil sebarangan ubat kurus. Saya digelar ’Lydia Sum’ – pelakon komedi Hong Kong dan Singapore oleh rakan-rakan. Saya sering berkecil hati kerana di gelar begitu. Saya bertuah kerana mempunyai suami yang baik dan selalu menenangkan saya. Katanya, gemuk iti tuah dan rezeki tetapi bagi saya gemuk itu bebanan!
Pada suatu hari, sepupu saya memperkenalkan sekotak PHHP Phyto Fiber kepada saya. Saya pun cuba dan dalam masa 2 minggu, seluar saya sudah longgar. Tetapi belum sampai tahap berat badan yang saya impikan. Jadi saya digalakkan minum GREEN bersama supaya kesannya lebih efektif.
Selepas 3-4 bulan, berat badan saya turun ke 82 kg ke 62 kg. Malah, gastrik dan migrain saya turut bertambah baik

No comments: