Wednesday, October 22, 2008

DOUBLE MASK & PUTIHKAN KULIT BADAN

Double Mask at home

semua bahan2 dibawah adalah 100% tumbuh2 an, tidak mengandungi asid, alcohol dan chemical. dan bahan2 untuk mask bukanlah product kosmetik, ia adalah product PHHP yang kita consume untuk dalaman badan kita.

Step 1
cuci muka kita dengan Feminine Wash
spray kan aloe vera juice sebagai toner
campurkan 1/2 peket green dengan sedikit aloe vera juice, sedikit aloe vera gel
sapukan di muka dan biarkan selama 20 minute.

Step 2
setelah 20 min, gosokkan muka kita dengan sedikit air, lepas tu cuci. spray kan kembali muka dengan sedikit aloe vera juice.. ambil 2 tablet IG RICH COLOSTRUM campurkan dengan sedikit aloe vera juice, sapukan di muka.. masa nie memang takleh bergerak.. pasal ia dapat menegangkan kulit muka..selama 8 minute.

Step 3
lepas 8 minute, cuci muka kita, spray kan sedikit aloe vera juice dan sapukan aloe vera gel sebagai pelembap. seteleh itu anda akan dapat melihat perbezaan serta merta, kulit menjadi sedikit cerah dan bercahaya.. tak percaya? anda tak payah beli product dulu, saya akan membuat double mask di muka anda dengan berharga RM20 sahaja..anda boleh buat appointment dengan saya dan saya akan set kan date untuk buat home facial party.. menarik kan?

Putihkan kulit badan? di celah2 ketiak?

sapukan bahagian tertentu dengan kapas yang basah, 2 titik tea tree oil di kapas yang basah, sapukan di bahagian yang anda inginkan, lepas tu, sapukan aloe vera gel dengan kapas... anda dapat lihat perbezaan nye, kulit menjadi cerah sedikit dari biasa. gunakan seminggu 2 kali, insyaallah ia akan cerah mengikut kulit asal anda..saya telah mencuba di lengan dan siku saya, alhamdullilah beransur cerah..

kadang2 saya ada membuat Home Double Mask party, tidak mahal, hanya berharga RM20, saya tidak mengambil untung untuk facial ini, tujuan nye hanya untuk memperkenalkan product PHHP dikalangan orang melayu kita kerana market cina amat membesar dalam PHHP, tak percaya? visit www.phhp.com.my

call saya untuk buat appointment for my next home facial party.

No comments: